Engelsiz web sitesi için tıklayınız
Yazılım ve Yönetim Şube Müdürlüğü

Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı-Yazılım ve Yönetim Şube Müdürlüğü

Units
  • İletişim Bilgileri
  • Şube MüdürüLevent Muştu
  • Telefon0324 533 1005
  • E-Postayazilimveyonetim@mersin.bel.tr
  • Adres

    Çankaya Mah. İstiklal Cad. No:65 Kırmızı Lacivert İşhanı Mersin Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası B Blok Kat:1 Akdeniz/MERSİN

Görevleri

Yazılım ve Yönetim Şube Müdürlüğü Görevleri

Birimin İlke / Hedefleri:

Amaç;

Tüm Belediye hizmet alanlarına yönelik bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirerek, bilgi güvenliğinin sağlanması, bilgi sistemleri kurularak e-belediye uygulamalarının yaygınlaştırılması.

Hedefleri;

Sistem ve yazılım alt yapısının güçlendirilmesi,

E-uygulama yazılım alt yapısının güçlendirilmesi,

Birimin Faaliyetleri:

1. Belediyemizde uygulanan bilişim hizmetleri için kullanılan yazılım ve programların lisanslı kullanılmalarını sağlamak,

2. Personelin sürekli ve güvenilir ortamda çalışmasını sağlamak,

3. Vatandaşa doğru ve ilkeli hizmet sunmak,

4. Daire Başkanı tarafından verilen iş ve işlemleri yerine getirmek,

5. Belediyemiz birimlerinin talep ettiği veya işleyişini kolaylaştıracak yazılımlar üretmek.

6. Belediyemiz birimlerinin ihtiyaç duyduğu lisanslı paket programların teknik şartnamelerini hazırlamak ve satın almak.

7. Birimlerde kullanılan lisanslı paket programların yıllık güncellemelerini sağlamak.

8. Belediyemiz web sayfası görsel tasarım iyileştirme ve geliştirme çalışmaları yapmak.

9. Belediyemiz birimlerinde yapılan ihalelerin ilanlarını web sayfasında yayınlamak.

10. Belediyemiz birimlerinde yapılan askı ilanlarını web sayfasında yayınlamak.

11. Belediyemiz birimlerinde yapılan meclis gündem ilanlarını web sayfasında yayınlamak.

12. Belediyemiz birimlerinde yapılan meclis kararlarını web sayfasında yayınlamak.

13. Belediyemiz birimlerinden gelen talepler doğrultusunda web sayfası hazırlamak.

14. Belediyemiz birimlerinden gelen talepler doğrultusunda alt sayfa(subdomain) hazırlamak.

15. Belediyemiz birimlerinden gelen talepler doğrultusunda web sayfasında güncellemeler yapmak.

16. Belediyemiz birimlerinden gelen talepler doğrultusunda e-posta açmak.

17. Birimimiz e-posta(bilgiislem@mersin.bel.tr) 'larının takibini ve yönlendirilmesini yapmak.

18. Belediye hizmet birimlerimizdeki uygulama ve yazılımların entegrasyonunu sağlamak.

19. Birimin Stratejik Plan ve Performans Planında fiziki, parasal gerçekleşmelerinin takibini yapmak.

20. Belediyemiz bünyesinde üretilen tüm projelerin yazılım altyapı çalışmalarını yapmak.

21.  Belediyemizin vatandaş odaklı uygulama ve yazılımlarının altyapısını hazırlamak.

22. Vatandaştan bilgi edinmeye ve çağrı merkezine gelen istek ve şikayetlerin birimimizle alakalı konularda ilgili kişiye yönelendirilmesi ve geri bildirimlerini yapmak.

23. Birimlere gönderilecek üst yazıları yazmak.

24. Belediyemiz birimlerinden gelen talepler doğrultusunda yazılım envanteri çıkarmak.

25. Kalite iyileştirme ekibi tarafından hazırlanan yönetim bilgi sistemi proje dosyasını hazırlamak.

HIZLI ERİŞİM MENÜSÜ

444 2 153